ניהול תהליכים עסקיים
 
AgilePoint הינה חבילת תוכנה דור 3 מתקדמת לניהול תהליכים בכלל ולניהול תהליכים עסקיים (BPMS) בפרט בעלת ממשק המחבר בין אנשים, מערכות ומידע. כפתרון מקיף לניהול מחזור החיים המלא של תהליכים מקצה לקצה, כוללת חבילת AgilePoint רכיבים ופתרונות לתכנון, תיעוד, אוטומציה (WorkFlow), הרצה וניהול תהליכים, בקרה, ניטור, ובינה תהליכית עסקית, החל מתהליכים פשוטים וכלה בתהליכי ליבה, מורכבים ומאתגרים. 
 
באמצעות כלים ויזואליים, פשוטים וידידותיים כמו Microsoft Visio, מאפשרת AgilePoint למשתמשים העסקיים ליצור, לנהל ולשנות תהליכים עסקיים חוצי מערכות וארגון - ללא כתיבת קוד. חברות רבות ברשימת Global 2000 עושות שימוש בחבילת BPMS של AgilePoint המסייעת להן לנהל ולשפר תהליכים, למדל, לתכנן ולמכן תהליכים חוצי ארגון, ואף להסדירם באופן ממוחשב, מנוהל ומבוקר.
 
היכולות 
  • מערכת פשוטה, זריזה, גמישה הממוקדת במידול, מיכון וניהול תהליכים עסקיים ללא כתיבת קוד בגישת
    WYSIWYG) What You See Is What You Get)
  • פתרון BPMS מלא, הכולל:
  1. (Business Process Analysis (BPA - כלי למידול, ניתוח, תיעוד וסימולציה של התהליכים המבוסס על Microsoft Visio
  2. ­(Business Process Execution (BPE - שרת למיכון, אוטומציה והרצת התהליכים בפועל.
  3. (Business Activity Monitoring (BAM - סביבה לניהול, ניטור, ומעקב אחר התהליכים והמשימות לצורך בדיקות תכנון מול ביצוע, עומסים, צווארי בקבוק, מבט עסקי ותפעולי כולל, ועוד.
  • שקיפות וגמישות תהליכית מלאה - עובדי הידע והמשתמשים חשופים לתהליך באופן גראפי-ויזואלי המאפשר מעקב, ניטור וניהול גמיש בזמן אמת.
  • Enterprise Level Architecture ארכיטקטורה פתוחה וגמישה בעלת תשתיות סקלאביליות, אבטחה ואמינות המבוססת על סטנדרטים וטכנולוגיות מובילות, כגון: SOA, EDA, XPDL, NET Framework. 
  • אינטגרציה מובנית וייחודית עם מגוון מערכות מידע ארגוניות ומוצרי מיקרוסופט המשמשים את עובדי הידע ואנשי ה- IT, בכללן: SAP, Oracle, Web, Microsoft Office, Visio, InfoPath, Excel Services, MOSS, CMS, CRM, SQL Server, Dynamics, Visual Studio, BizTalk 
התועלות
 
השימוש בחבילתBPMS של AgilePoint מחזיר את השליטה בתהליכים העסקיים לעובדי הידע, מעניק לארגון זריזות וגמישות עסקית ומניב לארגון מגוון רחב של תועלות, כגון: 
  • מקסום שיתוף הפעולה בין הפונקציות השונות בארגון 
  • שיפור היעילות התפעולית ושביעות רצון הלקוחות הסופיים
  • ייעול תהליכים עסקיים
  • חסכון בזמן ועלויות
  • שיפור משמעותי בהתנהלות העסקית הכוללת 
  • התמודדות מוצלחת עם שינויים צפויים ובלתי צפויים 
  • יצירת בידול, השגת יתרון תחרותי והגדלת הרווחיות
 
 
 
צור קשר
סגור סגור

לפרטים נוספים ויצירת קשר,
אנא השאר פרטיך
ואנו נחזור אליך בהקדם

* שם פרטי
* שם משפחה
 
 
* טלפון
* נייד
 
 
* דוא"ל
 
 
* נושא
 
 
הערות
 
 
* קוד אבטחה
 
* נא למלא את כל שדות חובה
מאשר\ת קבלת חומר פרסומי מאומניטק